مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان

پيشينه پژوهش رضایت مشتری doc,پيشينه تحقيق تعریف رضایت مشتری با منبع,چارچوب نظري ر,دانلود مباني نظري رضایت مشتری مقاله,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف رضایت مشتری,مباني نظري رضایت مشتری pdf,مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان
دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم سنجش رضایت مشتریان (فصل دوم )در 77 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهموفقیت در بازارهای جهانی، متعلق به سازمان هایی است که نیازهای مشتریان را برآورده سازند. در دنیای پر رقابت امروز، شرط اصلی رقابت، ارائه محصولات و خدمات منطبق با نیازها و خواسته های مشتریان است. موفقیت محصولات و خدمات به این امر بستگی دارد که محصولات و خدمات تا چه حدی نیازهای مشتریان را برآورده می کنند. تحقیقات نشان می دهد که بین 35 تا 44 درصد محصولات ارائه شده در بازار با شکست مواجه شده است. بدیهی است این امر موجب اتلاف منابع، سرمایه و زمان می شود. از این رو محصول و خدمتی با ارزش است که نیازها و خواسته های مشتریان را به نحو احسن برآورده کند (یاری قلی، 1385). کیفیت به معنای واقعی عبارت است از مشخصه هایی از محصول یا خدمت که باعث برآورده شدن نیازها و انتظارات مشتری از آن محصول می گردد.ادبیات TQM بیانگر این مطلب است که ایجاد کیفیت در محصول با طرح سؤال «نیازهای مشتری چیست؟» آغاز می شود. QFD ابزاری مناسب در پاسخ به سؤال فوق می باشد. QFD به عنوان یکی از روش های نوین مهندسی کیفیت، از مطالعه بازار و شناسایی محصول یا خدمت شروع شده و در فرایند بررسی و تحلیل خود، ضمن شناسایی خواسته ها و نیازمندی های مشتریان، سعی در لحاظ نمودن آنها در تمامی مراحل طراحی و تولید را دارد (فلاح زاده ، 1382). به بیان دیگر فلسفه اصلی استفاده از QFD، اعمال و لحاظ نمودن خواسته های کیفی مشتری در مراحل مختلف تکمیل محصول یا خدمت می باشد. بنابراین تمامی خصوصیات و مشخصات طراحی محصول/خدمت با توجه به نقطه نظرات مشتری و مصرف کننده آن حاصل می شود و نقش کارشناسان سازمان در طراحی محصول/خدمت جدید، چیزی فراتر از یک مترجم نمی باشد (ریول و همکاران ، 1997).QFD با ایجاد یک فرایند طراحی منطقی، نسبت به ایجاد و خلق کیفیت در محصول/خدمت اقدام می-نماید. واقعیت این است که معمولا مشتریان در ارزیابی های مربوط به محصول، نیازهای ذهنی خود را مطرح می کنند و در QFD با استفاده از طیف وسیعی از روش ها و ابزار مختلف، به طور سیستماتیک این نیازها را به خواسته های عینی طراحی و تبدیل می کند. در مراحل بعدی، نیازهای طراحی به نحو بسیار مناسب و مؤثری در تمامی قسمت های مرتبط مورد استفاده قرار گرفته و بدین ترتیب زنجیره کاملی از فعالیت ها به طور یکپارچه برای رسیدن به هدف نهایی (رضایت مشتری) در تلاش خواهند بود (رضایی و آشتیانی ، 1383). این فصل از تحقیق در پی پرداختن به پایه های نظری تحقیق می باشد. لذا مفاهیم مربوط به رضایت مشتری، مدل ها و رو ش های سنجش رضایت مشتری، تعاریف کیفیت و کیفیت خدمات، روش گسترش عملکرد کیفیت، مراحل تکمیل خانه کیفیت و تحقیقات انجام شده در این زمینه مورد بازبینی قرار می گیرند.مفهوم رضایت مشتریرضایت مشتری یکی از مهمترین موضوعات مهم نظری و تجربی برای اکثر بازاریابان و محققان بازاریابی است. رضایت مشتری را می توان به عنوان جوهره موفقیت در جهان رقابتی تجارت امروزی دانست. بنابراین اهمیت رضایت مشتری و حفظ مشتری در تدوین استراتژی برای شرکت های مشتری مدار و بازار مدار نمی تواند دست کم گرفته شود. امروزه رضایت مشتری با نرخ در حال رشدی مورد توجه شرکت ها قرار گرفته است. رضایت مشتری احساس یا نگرش یک مشتری نسبت به یک محصول یا خدمات بعد از استفاده از آن است. رضایت مشتری نتیجه اصلی فعالیت بازاریاب است که به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرید مصرف کننده عمل می کند. برای مثال اگر مشتریان به وسیله خدمات خاصی راضی شوند، احتمالا خرید خود را تکرار خواهند کرد، به دیگران درباره تجارب مطلوب خود خواهند گفت و در تبلیغات دهان به دهان مثبت درگیر می شوند. حاصل این است که مستقیما بقاء و سودآوری یک شرکت را تحت تأثیر قرار می دهند (جمال و ناصر ، 2002). تعاریف متعددی از رضایت مشتری در ادبیات بازاریابی ارائه شده است. لینگنفلد و اشنایدر (1998) رضایت مشتری را به عنوان نتیجه فرایندهای مقایسه روانشناسانه بین کیفیت محصول یا خدمات با انتظارات، خواسته ها، اهداف مشتری و هنجارهای اجتماعی تعریف می کنند. رپ (1996) رضایت مشتری را به عنوان نگرش شخصی که از میان مقایسه بهره وری واقعی و بهره وری مورد انتظار از محصول یا خدمات، تعریف می کند (دلخواه ،1382). سیمون همبورگ (1998) اذعان می کند که الگوی “عدم تأیید انتظارات” در بحث نظری مفهوم رضایت مشتری در علم بازاریابی مهمترین نقش را ایفا می کند و عمومی ترین مفهوم رضایت مشتری است. نتیجتا وی این مدل را به عنوان مدل اساسی رضایت مشتری در نظر می گیرد. نقطه شروع الگوی “عدم تأیید انتظارات” مقایسه بین تجربه واقعی مشتری از محصول (آنچه که هست) و آنچه که باید از نظر مشتری باشد، است (ویلالبس  ، 2000).قسمتی از پیشینه پژوهش: * گریگو رودیس  و همکارانش در سال 2001 با استفاده از اصول تجزیه و تحلیل چند معیاره اقدام به سنجش رضایتمندی مشتری در بخش بانکداری خصوصی یونان نمودند. اطلاعات مورد نیاز تحقیق از طریق پرسشنامه از 303 نفر از مشتریان بانک های تجاری خصوصی یونان جمع آوردی شد. در نتایج این پژوهش تاکید محققان بر روی تعیین ابعاد حیاتی خدمات و بخش بندی مشتریان بر اساس ترجیحات و انتظارات مختلف بود.  * یان لن ونگ و کانجی  در سال 2001 روابط بین مفهوم بکار رفته در مدل های مشهور سنجش رضایتمندی مشتری ملی از قبیل مدل آمریکایی شاخص های رضایتمندی مشتری  و مدل اروپایی شاخص های رضایتمندی از عملکرد  را مورد تحقیق قرار دادند و نتیجه گرفتند که روابط مشخص شده در سیستم های سنجش رضایتمندی مشتری ملی موجود از قاطعیت لازم برخوردار نیست. لذا آنها سعی به درک رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری در سطح بانکداری شعبه ای نمودند و مدلی به نام مدل شاخص های رضایتمندی مشتری کانجی مورد انتخاب قرار گرفت و به وسیله جمع آوری اطلاعات از 450 نفر از مشتریان بانک های شعبه ای در هنگ کنگ آزمایش شد. همچنین سطح رضایتمندی مشتری به وسیله مدل آزمایش شده از سیستم بانکی مشخص گردید.نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان دانلود مباني نظري رضایت مشتری مقاله مباني نظري رضایت مشتری pdf پيشينه تحقيق تعریف رضایت مشتری با منبع پيشينه پژوهش رضایت مشتری doc فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف رضایت مشتری چارچوب نظري ر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود پرسشنامه پذیرش و عمل– نسخه دوم (AAQ-II)

    ارزیابی پذیرش و عمل,پذیرش و عمل,پرسشنامه AAQ,پرسشنامه استاندارد پذیرش و عمل,پرسشنامه پذیرش و عمل,پرسشنامه پذیرش و عمل نسخه دوم,دانلود پرسشنامه,دانلود پرسشنامه استاندارد,دانلود پرسشنامه پذیرش و عمل,مقیاس پذیرش و عمل,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه پذیرش و عمل– نسخه دوم…

  • ادبیات نظری تحقیق بی سرپرستی (فصل دوم پایان نامه)

    اجمالی در خصوص پدیده بی سرپرستی و بد سرپرستی,ادبیات نظری تحقیق بی سرپرستی (فصل دوم پایان نامه),چارچوب نظری بی سرپرستی,فصل دوم پایان نامه بی سرپرستی,مبانی نطری بی سرپرستی,مسائل روانی کودک بد سرپرست,مشکلات بی‌سرپرستی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق بی…

  • دانلود پرسشنامه سبک های یادگیری وارک (VARK)

    ابزار سبک های یادگیری وارک,انواع سبکهای یادگیری,پرسشنامه سبک های یادگیری وارک,پرسشنامه سبک یادگیری فلدر,تست سبک های یادگیری,تست سبک های یادگیری وارک (VARK),دانلود پرسشنامه سبک های شناختی,مقیاس سبک های یادگیری وارک (VARK) دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سبک های یادگیری وارک…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM

    پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری,تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات,فصل دوم پایان نامه تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های اوقات فراغت و فرسودگی شغلی (فصل2)

    پيشينه پ,پيشينه پژوهش اوقات فراغت,پيشينه تحقيق اوقات فراغت و فرسودگی شغلی,دانلود مباني نظري اوقات فراغت,مباني نظري فرسودگی شغلی,مباني نظري مديريت اوقات فراغت و فرسودگی شغلی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های اوقات فراغت و فرسودگی شغلی دانلود فایل…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید لوله و اتصالات پی وی سی(pvc)

    تولید لوله های یو پی وی سی,دانلود طرح توجیهی لوله pvc,طرح توجیهی تولید لوله پی وی سی,طرح توجیهی تولید لوله و اتصالات پی وی سی,طرح توجیهی لوله Pvc,طرح تولید لوله,طرح کارافرینی تولید لوله پی وی سی,طرح کسب و کار تولید…

  • ادبیات نظری تحقیق سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا (فصل دوم)

    ادبیات نظری سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا,پیشینه نظری سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا,تحقیق سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا,چارچوب نظری سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کال,مبانی نظری سیستم خرید و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت معنوی (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش ابعاد سلامت معنوی,پيشينه تحقيق مولفه های سلا,پيشينه نظري اهمیت سلامت معنوی,چارچوب نظري سلامت معنوی چیست,دانلود مباني نظري نیازهای معنوی بیماران,مباني نظري سلامت روانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سلامت روانی,مقاله سلامت معنوی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم وعوامل موثر در عملکرد تحصیلی (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش عملکرد تحصیلی,پيشينه تحقيق عملکرد تحصیلی,پيشينه نظري عملکرد تحصیلی,چارچوب نظري عملکرد تحصیلی,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم,فصل دوم پايان نامه ارشد عملکرد تحصیلی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم وعوامل موثر در عملکرد تحصیلی (فصل…

  • استحصال مشکلات رایج دانش آموزان در مراکز مشاوره انجمن اولیا و مربیان شهرستان شیراز

    انجمن اولیا و مربیان,مشاوره دانلود فایل اصلی استحصال مشکلات رایج دانش آموزان در مراکز مشاوره انجمن اولیا و مربیان شهرستان شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق استحصال مشکلات رایج دانش آموزان در مراکز مشاوره انجمن اولیا و مربیان شهرستان شیراز…